Een ‘must have’ duurzame en solide financiële en fiscale basis voor snelgroeiende startups

Een ‘must have’ duurzame en solide financiële en fiscale basis voor snelgroeiende startups

Scherp en slim, snel in reactie en wijs: De belangrijkste focus van snelgroeiende en innovatieve start-ups ligt vaak strikt op hun bedrijfsmodel en technologische ontwikkelingen.

De Uitdaging

Vanuit het perspectief van duurzaam en succesvol ondernemerschap is echter ook een robuuste financiële en fiscale basis zeker een ‘must have’, maar het is tegelijkertijd ook een uitdaging. Een uitdaging die zowel operationeel als commercieel relevant is als het gaat om het aantrekken van externe investeerders voor fusie- en overname-deals; en ooit, voor het grote moment van een optimale exit.

Vertrouwensfactor

De vertrouwensfactor wordt vaak genoemd en breed erkend; echter, het in financiële termen onderbouwen is een ander verhaal. Een andere energie. Minder ‘snel’ en flexibel dan de rest van het bedrijf. Structureel? Stevig? Het is van groot belang en toch niet zo eenvoudig!

Snel snel langzaam

AsjesBisseling begrijpt dit ‘klassieke’ contrast in snelheid heel goed, dus wat we tegen u te zeggen hebben is: “Het moet hoe dan ook worden gedaan, dus laat ons u helpen, zodat het zich kan ontwikkelen tot bewijs van professionaliteit en vooruitziendheid.”

Efficiënt effectief

Onze aanpak heet efficiënte effectiviteit. Scherp op korte en lange termijn, en naast slim en wijs zijn we ook duurzaam. Door samen te werken met onze online financiële en administratieve tools, onder andere, kunnen we u helpen uw doelen te bereiken. En met onze expertise op aanvraag, dat wil zeggen gespecialiseerde kennis en ervaring, kunnen we u voorzien van overzicht, perspectieven en vooruitzichten. Concurrentieprijzen, omdat dat een deel is van onze toegevoegde waarde.

Vanaf het begin tot de exit

We hebben het vak geleerd in de wereld van de grote jongens. Bij AsjesBisseling hebben we bewust gekozen voor onze unieke en meer geschikte aanpak, op maat gemaakt voor onze klanten in de pioniers-, start-up-, opschalings- en volwassen fasen, vanaf het allereerste begin tot aan het uitstapstadium.”